Torsdag

Gooodmorning! Eller inte riktigt, jag vaknade för 1 timma sen, men endå. Idag är jag på strålande humör, det känns skönt :) Så vad händer idag då ? Jag ska in till stan och träffa en kompis för kanske lite shopping och nån fika var det tänkt. Men det blir inte förens vid 13.00 ungefär. Så innan dess ska jag bara slappa, tänker inte stressa det minsta idag. Sen ska jag se om jag lyckas boka en tvätt-tid till, för det var så jäkla mkt tvätt igår så han inte tvätta klart allt..

Anyway, hittade ett test på egoinas blogg där man kan ladda upp foto på sig själv och sin partner för att se hur sin bebis skulle se ut, (länk) Och det här blev restultatet av våran. Haha han var väl söt ? :P eller nåt.



Kommentarer
Postat av: Egoina

jag tyckte han var söt :) min såg ju förjävlig ut.. haha

2008-09-20 @ 12:38:53
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0