Torsdag



Hej bloggen. Kass uppdatering idag, men har inte haft tid. Har haft massor att göra, så nu känner jag mig helt slut :P Sitter och väntar på älsklingen som är inne i stan och handlar och tar ut pengar, sen så ska jag åka till Jkpg när han kommer tillbaka :D Ska bli så skönt.
Får se om jag orkar ta med mig datorn, men kameran åker med iallafall. Så ikväll ska jag umgås med mamma och bror, vi ska väl äta nåt gott och se på nån film skulle jag tro. Ser fram imot det, mysigt att umgås med sin familj. Vi är så sjuka med me sån sjuk humor, så man får alltid sig ett gott skratt när man kommer hem. Fast oftast slutar det med att mamma blir sur när jag och dennis skrattar för mkt om hon säger fel eller nåt, haha.. Aye, nu ska jag packa lite för att sedan åka. Stannar nog tills på lör-sön. Det är sånt som märks. Ha en bra dag, soligt och fint väder har det vart idag också, underbaaaart!

Btw, hur snygg är inte tattoon på bilden? Gaaah så jäkla läcker! (vingarna alltså :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0