Torsdag



Färgningen igår gick ju inte direkt sååå bra.. Det syns ju inget typ, lite lite i utväxten, hur snyggt är det ? ;P Inte så snyggt, så jag ska nog köpa nån avfärgning och sen nån ljusare brun. Sen även silverschampo. Men det får bli om nån vecka så mitt hår får vila lite.. Testade även den krämen igår, och min hy är såå mjuk. Hoppas att det kommer synas nån skillnad också :)

Lite senare ska jag in till stan och se om jag hittar ett par skor. Jag vill ha ett par snygga uggs. Tycker dem ser så mysiga ut. Varma om inte annat :) Dock tror jag inte det lär finnas i denna bonnhåla, så antingen får jag se om jag hittar nåt på nätet eller om man åker till Jkpg och kollar, men ska se här först.. Dem kan ju få in senare. Dem har varken din sko eller skopunkten här, puhhh.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0