Strul

Vad bloggen ska strula nu då! Går inte att ladda upp bilder. Inte för mig iallafall..

Har sköljt ur hårfärgen nu, och lagt i silverschampoo. Ska ha det i 1 timma ungefär, syns ju inget på mig annars.. Så hoppas det blir som jag vill nu :)

Så nu ska vi ta fram lite godis, chips och dricka och spela lite mario galaxy :P Sen blir det väl nån film. Vi ska nog se My Mom's New Boyfriend . Eller kanske The Love Guru med Jessica Alba ? :) Fast vet dock inte, jag kollade på trailern för ett tag sen och tyckte mest den verkade fjantig. Men vill se den just för att hon e med :P Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: 1000Bloggare.se

Registrera dig som användare och blogga i bloggen där allt kan hända.

1000bloggare.se är öppen blogg för alla seriösa bloggare som vill dela med sig av sina åsikter, funderingar och erfarenheter eller om du bara vill skriva lite skit, dela med dig en bild eller videoklipp.

Alla är välkomna, surfa direkt in på http://1000bloggare.se

2008-09-07 @ 21:52:17
URL: http://1000bloggare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0