Onsdag



Redan! Vad tar dagarna vägen igentligen ? Går så snabbt.. Aja..
Denna dagen har jag ägnat mig åt att STOR städa.. Det tog sin lilla tid, men det var mkt att skrubba osv, sen tog jag några pauser för det är så jäkla varmt.. Men nu är det hur fint och rent som helst, man skulle kunna äta mat från golvet om det är så, haha.

Sjukt trött och slö blev jag iallafall efteråt nu, men har satt på musik på hög volym öppnat upp så det kommer in frisk luft och tat mig en energidrink. Så förhoppningsvis piggnar jag till snart.. :) Förvisso skulle ju en dusch kanske göra susen, men jag är allt för varm för det nu så det får bli senare. Ska se om det finns nån tvätt tid och tvätta 1 eller 2 maskiner, har knappt några rena byxor..

Och gossip girl igår var bra och spännande, vill redan se nästa avsnitt, gaah. Nästa gång jag fastnar för en serie så ska jag vänta tills det finns hela ute som man kan ladda så man slipper gå och vänta 1 hel vecka tills nästa avsnitt ska komma, det är sjukt jobbigt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0