Mysigare



Hej bloggen.
Kom hem för ca 1 timma sen från stan. Har träffat en kompis, gått på stan och kollat, och tat en fika! Har vart hur trevligt som helst. Vi skulle som sagt shoppa lite, men med min vanliga otur så hittade jag inget speciellt som jag ville ha. Varför ska det oftast vara så, att när man inte har råd och shoppa så hittar man en massa man vill ha och tvärtom ? Grr.

Har iallafall hämtat ut mitt paket från mysigare.se, det var det söta rosa nattlinet och ett par tillhörande trosor, verkligen jätte fint :)

Nu ska jag äta några mackor med vaniljyoghurt till och ta ett bad, jag fryser!

Kommentarer
Postat av: Karin

thaanks:) verkligen snygga underkläder och bra ögontips lite längre ner:)

2008-09-18 @ 19:26:54
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: jasmine kara

wow fina dom var har nästan likadana som ja köpte i london men dom här kommer bli jättefina på dig hottie verkligen ha de bäst bruden pöss jasmine

2008-09-21 @ 11:34:27
URL: http://jasminekara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0