mardröm

Hade sån hemsk dröm!

Jag drömde att jag hittade kitt påkörd, så jag vaknade av att jag grät. Usch det var så hemskt, det kändes så verkligt. Hon låg där på marken helt blodig, och jag sprang dit och skulle lyfta upp henne i min famn, men hon försökte bara sticka även när hon var så skadad. Och en kompis som jag var med sa till mig att inte lyfta upp henne utan att jag skulle låta henne vara. Sen kom älsklingen inspringandes och väckte mig som tur var. För det var hemskt. Var helt chockad när jag vaknade och trodde fortfarande att det var verkligt.

Nu kommer man säkert inte kunna sova mer inatt. Jag sommnade vid 20.00 igår, och känner mig inte särskillt trött, visserligen har jag bara sovit 4a timmar så lite mer borde jag kunna sova om jag sommnar vill säga.. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0