Måndag

Ny vecka nya tag, eller hur ?

Jag har precis färgat håret med den sista hårfärgen nu, alltså den färgen jag ville ha tillslut. Har i silverschampoo nu och ska snart skölja. Sen föna det och se hur det blev. Hoppas det blev bra. Jag lägger nog ut bilder senare och visar. Men nu ser den inte så bra ut, det är ju iofs blött så man ska ju inte gå efter det. Men man kan hoppas att det blir bra, för jag vill inte färga mitt hår mer nu på ett tag. Vill inte att det ska bli för slitet. Har haft i så mkt avfärgning och blondering nu dem senaste dagarna och jag är förvånad att det knappt är slitet. Men jag ska inte klaga :D

Här är hårfärgen jag använde nu.


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-09-08 @ 20:23:43
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0