Lördag



Godmorgon (gäsp) usch vad jag är trött! Helt sinnes, endå har jag sovit så länge.. Jaja förhoppningsvis piggnar jag till under dagen.
Ska straxt dra mig in till stan för att handla lite, har hunnit duscha och fixat mig. Idag så lockade jag håret orkade inte platta det för det tar längre tid. Men jag tyckte det blev rätt fint :) Har ju lockigt hår igentligen fast gillar inte mina egna lockar. Det var roligare att locka med tång :P
Jag hade helt glömt bort att jag hade köpt den locktången, den är ju perfekt att ha sånna här dagar när man inte orkar platta håret, och heller inte vill se tråkig ut, utan göra nån snabb frisyr :) Så den kommer nog användas rätt ofta!
Jaja nu ska jag åka, uppdaterar senare. Ha en trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0