lala



Såhär blev resultatet, blev ljusare en vad jag trodde :P Ser lite mörkare ut på kortet en vad det är, sen är det lite lite gult på vissa ställen men det syns inte så mkt heller. Får hoppas att silverschampoot gör sitt jobb! Annars blev jag faktiskt nöjd, jag vill ha det sådär ljust ungefär.. :) Ser ut som ett troll i håret, men det är rätt slitet direkt efter jag färgat. Brukar bli bättre efter några dagar.. Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan och kolla på film rästen av kvällen, vad det blir för film vet jag dock inte, det är sånt som märks. Sen blir det läggdags..



Åhh kolla, såhär fin var himelen för nån timma sen. Så mysigt när det är rosa/lila sådär.. :)
Ne nu film sen sova. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0