Kitt är fortfarande borta.



Och det är så jäkla jobbigt. Försöker att inte tänka så mkt på henne och inte hoppas så mkt heller för den delen. För tänk så kommer hon aldrig tillbaka och då blir det bara ennu jobbigare. Men jag hoppas att du hittar hem igen. Om 2 veckor har du vart borta i 2 månader. Tittade på videon jag gjorde, och kunde inte hålla mig, utan bröt ihop. :( Saknar dig såå! Snälla kom hem. Du är så speciell på alla sätt och vis, du är en underbar katt. Det värsta är att folk skriver, men hallå det är bara en katt lixom. Jaha vadådå? Kan man inte älska sitt husdjur eller ? Herregud. Ser inget fel alls att vara ledsen över att ens katt/hund ja vad som har sprungit bort.. Suck..

Jag saknar iallafall min kisse väldigt mkt, och vill inget annat en ha hem henne. Skulle bli så glad. Ge dig mat, kärlek och värme. Tror varje dag där ute för henne är ett helvete. :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad sorgligt! :'(

Hade en katt som såg ut som din som också sprang bort.. Hoppas att hon hittar hem igen. Kram

2008-09-06 @ 19:11:35
Postat av: Lisa

Åh vad jobbigt! :( jag förstår dig. Håller tummarna att hon kommer tillbaka!

2008-09-06 @ 20:59:24
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0