Jag blir så trött på folk.

Som inte har mkt annat till liv en att bråka. Att söka efter bråk för att ha något att göra på dagarna, att sitta och snacka skit över msn om folk dem inte vet ett skit över. Vad är det för roligt med det igentligen?
Det finns ju så mkt roligare saker att göra en det, eller har jag fel?
Men allt handlar bara om avundsjuka. Bara för att hon har ett tråkigt liv så ska hon sitta och snacka skit om nån som har det bättre. Varför kan man inte vara glad för nåns skull istället?
Det jag vill säga med detta är att tjejer idag är så elaka mot varandra (nej jag säger inte att jag aldrig har vart det) men när man tänker efter så ska man igentligen stötta varandra och inte vända ryggen mot varandra. Man ser allt för många tjejer som tittar snett på varandra, som viskar bakom ryggen, eller sitter och skriver massa elaka kommentarer om folk dom inte ens känner.. Mår folk bättre av det igentligen? Nej jag tror inte det..

Jag läste en kul sak för ett tag sen
"jag är inte ute efter vänner jag är ute efter kompisar"
-Alright, kompisar kommer och går, men vänner finns alltid där och det är dem man behöver..

Over and out


Kommentarer
Postat av: Mian

är det ett av mina inlägg du syftar på?

2008-09-16 @ 13:01:17
URL: http://Angelhope

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0