Hemma efter en tripp på stan.

Ja nu vart man äntligen hemma efter 4a timmars springande på stan. Trodde vi skulle vara borta max 2 timmar, men inte det. Och jag har så grymmt ont i fötterna, gahh! Kallt ute är det också, jag tog på mig vantar och halsduk det gjorde lite iallafall :)

Var ju som sagt på möte, och det tog ca 1 timma, sen var vi iväg och handlade. Var även inne på H&M och köpte lite saker som hårband, spray, schampo/balsam och sånt tråk. Men det behövs ju också. Sen var vi och tog en fika, mums. Det var ju ett tag sen nu :)

Ne nu ska jag ner och ta hand om tvätten, sen lägga mig i soffan med ett varmt täcke och bara slöa, sen blir det sängen tidigt idag. Skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0