Hemma



Hemkommen från Sabine. Vi har suttit ute på hennes altan och fikat, det var hur mysigt som helst då det är ca 27 grader i solen. Vaaarmt och skönt. Kunde sitta i bara linne och kände hur det stekte. Det känns lite som att våren är påväg, fast så är det ju inte, tyvärr :(

Har även färgat håret också. Ville ju ha ljusare som sagt, men det ser lite gult ut. Varför blir det gult hela tiden, vad jag en använder för hårfärg så blir det gult! Gaah. Har nån tips på nån BRA hårfärg som det inte blir gult av så tipsa mig mer en gärna!

Visserligen har jag silverschampoo som jag kommer använda då och då. Men har använt det innan och jag tycker inte det funkar så värst mkt på mig, jag har haft i det 1 timma som längst och ser knappt nåt bra resultat. Så jag hoppas nån har något bra tips till mig :)

Nu ska jag äta lite, kanske visar bilder hur håret blev senare.. Ha en bra solig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0