Guru Josh Project

Det är redan torsdag. Jag undrar vart denna veckan har tagit vägen ? Det var ju fredag nyss! Det är sjukt så fort dagarna rinner förbi. Och jag ligger hemma och är sjuk då brukar dagarna gå sjukt sakta, men inte nu.

Och hösten är verkligen här nu :( Det jag ogillar mest är att det blir mörkt ute så tidigt, man blir så deppig av det. Usch, aja hoppas hösten och vintern går snabbt så vi får vååår snart igen :)

Imorrn ska jag nog till Jkpg om jag känner mig bättre, annars kanske det blir till helgen istället. Beror helt och hållet på om jag är frisk.

Sen ska vi eventuellt åka och kolla på en lägenhet, men vet inte när. Vi ska ringa imorrn igen. Den ligger dock i Norrahammar, men vad gör det, det är ju inte långt ifrån och lite mysigt kan det nog allt va. Lägenheten har öppen spis osv så det låter jätte mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0