Fredag

Gosch vad skönt med helg :D Så vad händer i helgen ? Absolut ingenting. Denna helgen ska jag bara ta det så lugnt som möjligt. Känner verkligen för det.. En mys helg med älsklingen, film och god mat. Sitter inte alls fel :)

Har färgat håret nu och är nästan klar. Det är rätt gult, men jag ska köra med silvershampo ett tag nu och se ifall det hjälper. Måste kanske köpa en till avfärgning, eller om det blir en blondering. Sen har jag en hårfärg kvar här hemma, det är den färgen som jag vill ha sen. Har tvättat med silvershampo idag, såg ingen skillnad alls. Men det kanske inte syns så snabbt ? Nån som kan ge lite tips om det så vore det jätte bra.. Tex hur länge det ska sitta i, och om man kan använda balsam efter man sköljt ut shampot ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0