Färga håret.



Hejsan svejsan, är hemkommen från ica för en stund sen. Har vart och köpt hårfärg, kände att det var dax att färga mitt tråkiga hår.. Var ute efter en ljus färg, inte blond men typ ljus ljus brunt.. Så det blev denna tillslut och den är inte sååå ljus som den ser ut som på bilden, men kan väl inte påstå att den är riktigt brun heller, gosh undra hur mitt hår kommer se ut! Borde nog köpt en avfärgning först. Aja, får väl se hur det blir, skulle det bli förjävligt går det ju att färga om. Stackars mitt hår säger jag bara, men tack och lov för att hårinpackning finns :P Sen köpte jag Garnier Pure skin naturals, känner att jag behöver det till min hy, den är inte så fräsch just nu, så hoppas att den är bra. Nån som testat kanske ?
Aja nu blir det att färga håret.. Later :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till med färgningen!

2008-09-03 @ 22:49:10
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0