Bloggtorka

Hej bloggen, måndag idag då. Eller ja den är snart slut men endå :P
Usch jag har sån bloggtorka har inget speciellt att skriva om, men så blir det ju ibland.

I veckan har jag iallafall ett par viktiga möten att gå på, sen på torsdag ska jag till Jkpg var det tänkt. Har inte blivit av tidigare för har vart sjuk så har inte haft så mkt ork. Men nu känner jag mig lite bättre iallafall.

Det är så kallt ute, har redan tagit fram vinterjackan som jag använder på kvällarna annars fryser jag ihjäl nästan.. Det är sjukt, det är ju bara september! Vintern kommer nog tidigt i år.
Jag hoppas att vintern blir som förra ungefär. Det var rätt skönt. Kallt var det men vi hade inte mkt snö vilket jag gillar :)

Nu ska jag ta mig ett varmt skumbad, sen lägga mig framför tvn och slappa. Skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0