A sad story

Har inte haft lust för att blogga på några dar. Har inte mått så särskilt bra, känner mig bara nere och ensam även om jag inte är det. Varför känner man sig så igentligen? Jobbigt iallafall..

Längtar tillbaks till Jönköping, hade det mysigt där med min underbara familj och vänner, saknar er redan!
Vill bara bort härifrån nu, när jag är här vill jag bara gräva ner mig, är inte lycklig här alls. Varje dag känns som en evighet.

Anayways, vad ska man göra lixom ? Allt känns jobbigt, jag saknar kitt tänker varje dag på henne och undrar hur hon har det och om hon nånsin kommer tillbaka. Blir så ledsen när jag tänker att jag kanske aldrig ser henne.
Jag kontakade djurensvänner för ett tag sen, och frågade om dem kanske hade fått in min katt för dem fångar in katter som dem ser ute osv. Men det hade dem inte. Och dem sa att dem skulle lägga ut fällor där hon försvann. Blev jätte glad när dem var så snälla och ville hjälpa till. 1 vecka gick efter att dem sa att dem skulle lägga ut fällor. Men dem hade inte hört av sig, så jag mejlade igen och frågade hur det hade gott. Då sa dem att dem inte hade haft tid, och jag frågade om dem skulle ta det nån annan gång, men det har dem inte gjort. Tycker det är en dålig stil att säga att dem ska lägga ut fällor en dag, och sen inte göra det alls. Har gått 1 månad nu och dem har fortfarande inte gjort det. Självklart klandrar jag dem inte ifall dem inte har tid. Men tycker endå inte man ska säga nåt och sen inte göra det alls. Det var ju endå dem som erbjöd sig, jag bad inte om deras hjälp. Dock skickade jag precis iväg ett mejl till dem och frågade om dem inte kunde hjälpa till att lägga ut fällor nu, får se vad dem svarar. Erbjöd mig också att jag kan betala dem för det om dem får inne henne, självklart ska dem få en belöning isåfall.. Så nu kan man bara hoppas på det bästa..

Sen är det lägenheter med, det går väl inte så jätte bra, men framåt iallafall, jag väntar på svar från en del så får se om det finns nåt ledigt och så. Annars får jag ställa mig i kö.. Jag vill flytta snarast möjligt, gärna innan jul, det hade vart perfekt. Men sen har man ju en uppsägningstid på 3 månader vilket är lite surt. För oftast tittar jag på blocket efter lägenheter och dem som lägger ut dem hyr ju ut dem direkt och det går ju inte för oss då. Suck, hur tänker folk ibland igentligen ? Man måste ju få lite tid på sig med att säga upp sin nuvarande lägenhet, hinna packa osv, men nej alltid ska det vara omgående! Aja turen vänder väl för oss också nångång..

Väldigt tråkigt inlägg nu dock, men kände att jag behövde skriva av mig lite. Mår som sagt inte så bra, och då är det skönt att skriva av sig istället för att prata.. Nu ska jag skölja ut silverschampoot sen ut och ta en långpromenad. l a t e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0