Torsdag



Ska snart ge mig av för att jobba. Så hinner inte skriva så mkt utan lägger upp denhär listan jag hittade istället :P

Man ska ta fram mobilens telefonbok och svara helt ärligt.

Har du pussat nummer 2?
Alpo - från Sthlm, ja det har jag gjort.

Vad har du för relation med nummer 20?
Elin - Vi har en bra relation, bra vänner som kan prata om allt, plus att vi har så jäkla kul tillsammans!

När ska du träffa nummer 30?
Hasse - Mammas kille, tja vi träffas väl nästa gång jag är i Jkpg skulle jag tro.

Är nummer 18 söt?
Pappa -  Ja klart han är.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Carro - En precis lika galen tjej som mig, entligen har jag hittat henne haha.

Gillar du nummer 14?
Christian i gbg - Jodå han är en trevlig prick.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Andy "tysken" - Nej har nog bara träffat han 1 gång.

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
"Gizmo" - Aldrig, och har aldrig träffat heller.

Är du nära vän med nummer 23?
Fidan - Nej det kan jag inte påstå.

Har du gått på bio med nummer 4?
Anton - Mitt ex, men nej vi har inte gått på bio haha.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ida (fritidsledare) - Självklart, Ida är helt underbar och rolig.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anya - Tja jag vet inte riktigt, vi pratar väl om allt möjligt.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Betty - Alltid! Hon är en av mina närmsta och bästa vänner, saknar henne som fan och det var för längessen vi sågs!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Fredde Gbg - Vi har ingen relation alls, vettifan vem det är.

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Fredde - Min kusins sambo, skulle inte vilja göra nåt :)

Vad är det bästa med nummer 8?
Brorsan - Allt är bäst med honom, underbar, och omtänksam person.  

Brukar du och nummer 16 träffas?
Pappa - Nej det brukar vi inte.

Nu måste jag springa för börjar snart, tur det är så nära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0