Strul

Vad bloggen har strulat idag, har inte kommit in alls förens nu :S aja sånt som händer.
Idag har vi vart inne och storhandlat, och även ätit ute, det var gott. Känner mig inte så pigg dock, är förkyld och känner mig febrig. Måste endå gå och jobba imorrn, kan inte redan vara hemma. Så får allt tvinga mig dit hur dåligt jag en mår.

Är så trött nu så ska snart gå och lägga mig, för inatt för ingen rolig natt och jag sov inte många timmar alls. Jag vaknade mitt i natten och mådde dåligt, fick panikångest och var tvungen att springa ut på balkongen för att få luft. Älsklingen vaknade och var orolig, men han var så underbar, han fanns där för mig hela natten. Vad skulle jag göra utan dig ? Sen efter det kunde jag inte sova, jag var rädd att det skulle bli så igen, så älsklingen låg vaken med mig och pratade om allt möjligt, sen satte vi på en film och låg och kramades. Sommnade säkert framåt 9-10 på morgonen. Åhh han är så underbar. Så idag mår man så mkt bättre, förutom förkylningen då.. Men det är ingenting jämfört med igår. Tack älskling för att du finns här för mig ♥

Nu ska jag ta mig ett bad, sen ska jag nog gå och lägga mig så jag får sova ut tills imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0