Sick and tired

Imorse vaknade man upp sjuk då. Kändes som jag var sjuk för inte alls längessen, men men. Kanske inte nåt som håller i sig. Är iallafall snorig som bara den, ont i kroppen, illamående mm.. Älsklingen har vart så söt och hämtat isvatten åt mig när jag velat ha ♥ Det enda jag får i mig förtillfället, men bättre en inget alls. Usch känner mig så svag, måste få i mig lite mat sen. Ska se om det funkar med flingor, eller yoghur kanske.

Jaja på tal om annat, Igår hade vi det skit kul iallafall. När vi kom dit bjöds det på en god drink, sen efter det så bjöds det på mat, och det blev tacos! Mumsfilibabba säger jag bara..  Senare blev det mer och mer drinkar, och då började folket ställa upp på singstar och grejer hehe, jag gillar det även om jag sjunger som en värdelös kråka :P Det funkar iallafall med lite alkohol i kroppen..

Ja sen var det fest resten av kvällen, mycket lyckad kväll får jag säga.

Denna dagen ska jag ligga i sängen/soffan och vila så mkt som möjligt så man blir frisk snart.
Ska försöka att inte yttnytja älskligen som slav allt för mkt också, haha nerå men han erbjuder ju sig själv :)
Nu är han nere hos Sabine och hjälper henne med nåt spel så ska ta och hämta mitt isvatten själv nu *morr*
Skämt o sido.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha vilken cool blogg!

2008-10-11 @ 20:44:38
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0