Ny design

Okej, jag skrev att jag inte skulle göra om min design på ett tag, men kunde inte hålla mig, haha.. Men som sagt jag tröttnar lätt och jag gillar förnyelse, men nu blev jag faktiskt nöjd så denna kommer få stanna ett bra tag ( tror jag ) ;D

Sitter här och käkar ett äpple, kan inte sova. Jag bara nyser och hostar hela tiden, är förkylningen tillbaka tror? Mjaa jag vet inte, och hoppas inte det iallafall..

Idag var jag och älsklingen inne på citygross som hade premiär för några dagar sen. Sheet vad stort det var, och fanns hur mkt som helst. ( citygross är ett varohus ) Så vi handlade en del. Mest massa skräp som chips och godis, då det var så pass billigt.. Estrella chips kostade 10 kr styck! Dock fick man bara handla 2 per hushåll så jag och älsklingen tog 2 var och ställde oss i varsin kassa, höhö. Vadå man får ju passa på, det erbjudantet gäller ju bara tills imorrn! Ja sen handlade vi lite mat som mjölk och bröd som höll på att ta slut. Jag köpte även prinskorvar och rödbetsallad som jag åt idag, mums säger jag bara, jag älskar det! Skulle kunna leva på det varje dag! Nu längtar jag nästan lite till julafton så man får svulla i sig en massa god julmat, mumma :)

Ne nu ska jag försöka sova, annars sover man väl bort halva dagen imorrn. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0