Nikotinläsk ska hjälpa rökare.

Jag vet inte vad jag tycker om det här när jag läser det på aftonbladet. En nikotinläsk som ska hjälpa rökare?
"Ska ge euforisk känsla av lugn och avslappning"
Hmm jag är lite skeptisk till det där.. Men om det skulle komma till sverige kanske man skulle prova? Man ska ju inte säga nånting innan man ens har provat..
Jag vill ju sluta röka men det är så svårt, och nikotin tuggumi och plåster tror jag inte alls på, även om jag inte har testat. Men känner en hel del som har provat och det har inte hjälpt dem nånting..
Dock finns det en bok som min pojkväns syrra har som hon hade läst. Den hade fått henne att fimpa för gott direkt när hon läst ut den. Hon lånade ut den till sina rökande vänner som också hade slutat. Boken hade äcklat dem nåt grymmt mkt så dem inte vill ta ett bloss mer.. Man kanske skulle prova på att läsa den istället? Skadar ju inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0