Mitt hår tar stryk! - Ge mig tips



Efter en hel del färgningar med blond hårfärg ser mitt hår ut såhär nu ungefär, fast längre då.. Det är så sjukt slitet så det känns som att jag ska tappa det om jag blonderar det nån mer gång, och det vågar jag ju inte riskera. Men o andra sidan så vill jag ju gärna ha blont nu när jag har slängt ut så mkt pengar på att få det som jag vill ha det osv, men sen är ju frågan om det är värt det och det tycker jag ju inte.. Men jag ska prova med en massa bra hårinpackningar o se om det gör nån skillnad.. Satt innan och fönade håret och då såg det ut som på bilden ungefär, fast sjukt mkt slitet..
Igår när vi var på stan så kollade jag lite på hårfärger och funderade på om jag verkligen inte skulle köpa en brun istället. Men så blev det inte, så ska se om jag kan göra nåt åt det slitna och går det inte så får det bli mörkare igen, då behöver jag inte färga 1 gång i veckan heller pga utväxt som jag måste göra om jag har ljust hår.. Men en sak vet jag, och det är att jag har jäkligt starkt hår efter allt jag har utsatt det för, men frågan är hur länge till..

Ge mig tips på bra hårinpackningar, eller andra saker som är bra för håret, tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0