Min lilla kisse



Fick ett samtal om Kitt tidigare idag.

Tjejen som ringde: Heeeej, jag ringer angående din katt Kitt.

Jag blev helt skakis och började kallsvettas när jag hörde hennes röst. Hennes röst lät precis som hon skulle säga "jag har hittat din katt död" Så innan hon fortsatte så höll jag på att bryta ihop, för jag visste vad hon skulle säga. Men så var fallet inte alls. Phuuu, men det lät ju verkligen så :/

Iallafall, hon sa att hon trodde sig ha sätt Kitt både i lördags och i söndags. I lördags hade hon sätt en katt sitta och trycka under en bil, och hon hade gått fram för att klappa den, men katten hade dragit sig undan.. I söndags såg hon samma katt bakom en bil när hon körde sin egna. Hon sa att det såg precis ut som Kitt. Jag frågade om katten hon såg haltade, men det kunde hon inte se eftersom den inte gick så mkt. Så hon sa att hon skulle ut för en promenad, och skulle ta med sig mat och se om hon kan locka fram den på nåt vis.. Alltså jag blir så glad, att det finns så snälla människor som bryr sig ♥ Jag är så tacksam för alla tips jag fått, tack så mkt, det betyder jätte mkt!
Hon skulle höra av sig om hon såg henne igen. Hon bor i ljungarum också, så om det är kitt har hon ju förflyttat sig en bra bit hemifrån. Hoppas nån lyckas fånga in henne innan hon försvinner iväg allt för långt :(

Kommentarer
Postat av: Inga-Lisa

Söt liten kisse :)

2008-10-15 @ 11:48:04
URL: http://ingalisafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0