Lovely



En bild säger mer en tusen ord.

Uhh, jag har inget att blogga om som jag inte haft de senaste dagarna heller. Jag vet inte vad det är med mig men nu några dagar har jag vart så sjukt trött. Orkar ingenting typ, känner bara för att sova sova och sova. Kanske beror det på hösten, nu när det är mörkt tidigt och så. Men snart vänjer man sig väl och det blir som innan, man kan ju hoppas iallafall.

Igår så jag iallafall på Mamma Mia och den nya Ariel (The little mermaid Ariels beginning) Mamma Mia var hur bra som helst. Jag är inte så förtjust i musikalfilmer, men denna var nåt speciellt. Annorlunda och bra helt klart :) Ariel var rätt bra, jag var ju ett ariel freak när jag var liten så kunde inte hålla mig undan från att se den hehe.

Om man skulle ta och sova snart kanske? Nej jag får allt ta och skärpa mig nu, kan inte gå lägga mig så tidigt och sen sova 15 timmar det funkar inte. Så ikväll ska jag gå lägga mig runt 00-01 sen ställa klockan på 08-09 för längre går inte sova. Jag kanske sover för mkt, kanske därför jag är trött. Hmm..

Kommentarer
Postat av: queenpeach

älskar mamma mia filmen!Kolla gärna in min blogg, vinn fin klänning och följ min flytt mot Asien :D

2008-10-02 @ 20:58:16
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0