Jag tror jag dör snart.


Eftersom det gör så jäkla ont! Vet inte vad det är för fel, kanske bara är en vanlig ryggvärk men så här ont har jag då aldrig haft det. Kan ju också ha sträckt mig i sömmnen. Var hemma från jobb idag för jag kunde seriöst inte röra mig, har svårt för det fortfarande. Legat i sängen och soffan hela dagen, och det har inte blivit det minsta bättre. Ska vänta 2 dagar och se om det försvinner så om det inte gör det ska jag åka och kolla upp det. Nu ska älsklingen hjälpa mig och ta ett bad haha, känner mig helt förstörd som inte kan göra nånting, och är så beroende av honom, stackare.. Sen ska han ge mig lite massage också och se ifall det hjälper nåt, så gulligt av honom, tack baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0