Igår.

Igår var det en väldigt trevlig dag.. Vaknade, stack och jobbade, kom hem, duschade sen stack jag och älskligen in till stan. Jag var fortfarande på jakt efter en ny jacka men hittade ingen igår heller, så jag har gett upp letandet, iallafall här..
Så jag gick in till H&M köpte en vit lång urmysig halsduk, 2 svarta par knästrumpor, och spännen till håret, sen köpte jag även nagelack och ögonskuggor, ja inget märkvärdigt direkt. Efter det åkte vi till citygross och handlade en del.. Vi köpte en massa tacos och tillbehör för vi var så hungriga båda 2 efter att ha sprungit på stan i säkert 3 timmar.. Så när vi kom hem var det bara att fixa iordning en massa tacos och äta, mums vad gott det var. Sen var vi helt slut båda 2 och gick och la oss, men det var en supermysig dag iallafall..

Nu ska jag snart ut på en långpromenad tror jag, känner för att gå en långbit, och det är skön luft ute, synd det är så mörkt bara, men men.. Vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0