Hmm godmorgon

Usch jag är trött som bara den, och endå vaknade jag såhär dags ? Trodde klockan var 3 eller nåt eftersom det var så mörkt ute. Men nej klockan är kvart i 6! Fattar inte hur jag kunde vakna så tidigt men men. Ska ta mig ett varmt bad för jag fryser som sjutton. Sen ska jag ta en kopp te, lägga mig i soffan och sova några timmar till. Senare måste jag åka in till stan för att fixa lite grejer. Uppdaterar säkert framåt kvällen.. Nu blir det bad :)

Jo föresten, såg ju Zombie Strippers igår med Jenna Jameson, mitt betyg till filmen är en svag 1/10!
Varför ? För det var den mest sämsta film jag sätt! Usch säger jag bara.. Så larvig, och för mkt inälvor, hjärnor, och sådant äckligt, det är inte trevligt att kolla på, ingen bra handling heller för den delen, strippor som blir zombies och som får mer och mer kunder typ. Nej den var inte bra för 5 öre, så ingen film jag rekomenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0