Hemma efter en tripp på stan.

Då vart man hemkommen från en tripp på stan, jag är helt slut nu som vi har sprungit runt.. Har vart i säkert alla affärer som finns här :P
Hittade värken jeans eller nån passande jacka.

Hittade dessutom detta :

En super mysig tröja i lite längre modell. Plus hårfärg.


Och dessa sööööta trosor, hur söta är dem inte då? Synd de inte fanns i fler färger :)


Tröjan är från TrendHouse och underkläderna från H&M
Jag kom billigt undan så det känns skönt, fast ska nog shoppa lite mer imorrn :P

Är såå mätt nu, vi åt hamburgare på sibylla så det blev inget korv stroganoff, får ta det imorrn kanske.. Nu ska jag fixa håret tror jag eller om jag kanske väntar med det tills imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0