Godmorning

Jag börjar dagen med en lista.



Har du pojkvän/flickvän? Yes, jag är förlovad.
Är du kär? Jag är väldigt kär, mer och mer för var dar som går.
 Hur tidigt stiger du upp? Blir väckt? Det är olika. Antingen vaknar jag själv eller av mobilen.
 Vem/vilka vet mest om dig? Mamma, kusin, och en nära vän.
Gillar du att slåss? Nej, skagsmål löser inga broblem. Jag använder käften istället ;)
När var du senast full? Hmm, 3 veckor sen kanske ?
Har du utländska föräldrar? Ja det har jag.
Vem kramade du senast? Älsklingen
 Vad längtar du till? Tills vi får en lägenhet i Jkpg ♥
Favoritgodis? Chocklad!
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, jag älskar nätter!
Sparare eller slösare? Skulle vilja vara sparare, men inte en chans att jag är.
Bio eller promenad? Det beror på vad man är på för humör. Men får nog säga bio.
 Är du kittlig? Ibland..
Rädd för insekter? Rädd är jag väl inte, men dem är äckliga. Fast getingar är jag vädligt rädd för. :P
Anser du att du är stark? Klart jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0