Godmorgon Måndag

Ny vecka nya tag! Som alltid hehe..
Idag har jag gått upp tidigt, vaknade vid 7 ungefär, så har hunnit duscha, platta håret, sminka mig och ätit frukost, yaay jag är snabb idag. Inte för att det behövs eller så, men jag var ovanligt pigg så det spelar ingen roll.. Skönt att vara klar så tidigt, nu kan man ju göra vad man vill..

På Onsdag börjar min praktik, jag ska vara på hörle tråd i "receoptionen" eller vad man ska kalla det. Ska sitta och skriva grejer på datorn, svara i telefon osv.. Glidigt må jag säga. Då kan man ju sitta på internet samtidigt så man får tiden att gå, guu vad skönt :)

Så det känns skönt att man har vänt dygnet rätt så man är redo på Onsdag! Ser faktiskt fram emot det, tror det kommer bli kul. Träffa nytt folk och så också. Sen att det ligger 300 meter från vår lägenhet är inte fy skamm heller.. Kan man ju sova lite längre också.. Ahhhh , skönt :)
Hoppas även att jag har chans till att få jobb där sen, dem sa att det kunde finnas det beroende på om det behövs folk just då.. Men det ska jag inte tänka på nu, praktik funkar ju sålänge med. Vet inte hur länge jag ska vara där en. Men det blir nog ett tag.

Nej nu ska jag ut på en mysig morgonpromenad i höst solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0