Godmorgon fredag

Uhh idag ville jag bara ligga kvar i sängen kände jag, men det var bara att stiga upp. Sätta ner fötterna på det kalla golvet, dra på sig morgonrocken och sätta på varmt te, namnam..
Gick ut på balkongen för att ta en morgoncigg och piggna till lite, och då såg det ut såhär.. Snön har lagt sig lite, vad mysigt :)







Och en osminkad trött jag, bjuder jag på haha.. Tog på mig min super mysiga halsduk som jag köpte på HM för nån dag sen, så varm, go och stor :)
Nu ska jag äta lite frukost, sen ta en dusch. Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Vill bara tipsa om en ny gratissajt.. www.gratissajt.se riktigt trevligt med schysta priser i premiärtävlingen som pågår just nu! Kolla in den vettja

2008-10-31 @ 23:33:00
URL: http://www.gratissajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0