Friday night

Så börjar helgen igen. Helt sjukt vad veckan har gott snabbt, det var ju helg precis, aye. Jag sommnade om i soffan efter ett varmt bad, sen vaknade jag igen vid 10 ungefär, var trött som en gnu, men det var bara att slita sig upp för att äta frukost, platta håret och sminka sig. Sen åkte jag in till stan på ett möte och sedan gick jag till banken och gjorde lite ärenden. Var även i lite affärer och kollade lite men hittade inget speciellt. Jag hittade inget av det där jag ville ha på lindex heller för den delen, konstigt.

Nu snart ska jag ner till Sabine för att kolla på en film och fika. Blir en lugn helg för min del orkar inte göra nåt speciellt är fortfarande rätt trött och hängig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0