En torsdag


Heej bloggen.

Kom hem från jobb precis, jobbade en timma extra idag då dem behövde mig.. Men det var lugnt , det är ju så slappt endå så..

Vad händer idag då? Ska ta mig lite käk nu sen ta en dusch för senare blir det en långpromenad med en polare, efter det kanske vi åker och tar en fika och framåt kvällen blir det kanske film. Så ser väl dagen ut mer eller mindre.. Imorrn är det fredag vilket ska bli jäkligt skönt! Måste försöka boka en tvätt tid i helgen då jag knappt hinner tvätta på vardagarna.. Annars får jag ta en tidigt på morgonen. Men det är ju inte så kul att börja tvätta vid 6-7 heller.
Aja vi får väl se vad det finns för tider, nu blir det mat iallafall, tänkte göra ugnsfalukorv, mumma det var längessen jag åt det.. Ha en bra dag..

Och föresten jag är så himla trött på dubbelmoralsmänniskor. Dem snackar så mkt skit, och tror att dem är så mkt bättre en alla andra. För det första, öppna inte din jävla käft om att folk snackar om dig när du börjar att snacka om andra..  Du skrev till mig att jag är så äckligt smal och att det inte kan vara häslosamt, men vet du vad, jag är naturligt smal, jag bantar inte eller nånting.. Men kolla på dig själv din överviktiga kossa, du tror det är hälsosamt att vara fet? Jag har inget emot överviktiga, men snacka inte skit om mig du får bara tillbaka.. Jävla nolla är vad du är.. Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0