En sömnlös natt


Åhh, mysig bild va? Jag vill ha sommar!


Anyway, den här natten har jag inte sovit nånting. Har legat och vridit och vänt på mig i flera timmar, snorat och hostat också. Sen har älsklingen snarkat högt hela tiden så jag gick ut och la mig i soffan och försökte sommna men det gick ju inte så bra det heller, så det slutade med att jag gick och satte mig vid datorn med en kopp te! Gjorde en ny design också, och nu ska jag inte göra en ny på ett bra tag för jag byter design allt för mycket, höhö.

Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska försöka tvinga mig att sova lite eller om jag ska hålla mig vaken, jag ska ju endå gå upp igen om 4a timmar, vilket jag tror att jag inte kommer att klara om jag sommnar, måste verkligen sticka och jobba sen. Gahh vilka i-landsproblem man har. Ne jag ska nog försöka sova lite iallafall, får ta och ställa flera larm, om inte annat kommer väl älsklingen väcka mig. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0