en massa bilder.

























En del bilder som togs sommaren 2 0 0 8.. Jag längtar tillbaka! Ta mig tillbaka! Synd att man inte använde kameran mer, för det är kul att ha en massa bilder för att sedan se tillbaka. Men har en massa mer som jag inte lagt upp iofs :) Funderar på att köpa en skrivare och sedan göra ett fotoalbum så man har som minne sen när man blir äldre, eller tja varför inte bara framkalla korten ;P

Denna sommaren var oförglömlig iallafall, har haft sånna roliga stunder med alla nära och kära, och det har vart helt underbart. Synd att tiden skulle gå så snabbt bara, men det gör den ju alltid när det är sommar och när man har kul. Hoppas det blir en ennu roligare sommar nästa år, men det tror jag för jag och mina vänner kan bara inte ha tråkigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0