Då var man hemma igen

Hejsan hoppsan..

Är redan tillbaka från praktiken, dem skulle ha nåt möte så jag fick sluta tidigare idag, skööönt. Och imorrn är det fredag sen är det helg IGEN.. Aja jag ska inte klaga :)

Ska fixa iordning lite käk nu tänkte jag, frågan är vad man ska äta bara? korv stroganoff hade ju iofs vart riktigt gott, det var väldigt längessen jag åt det också. Annars kanske man skulle ta och äta ute, för vi ska åka in till stan om en stund.. Äh får se hur det blir..
Ska in till H&M tänkte jag och kolla på nån hårfärg, har redan fått en ful utväxt *morr*
Sen ska jag se om jag hittar ett par snygga jeans också och kanske en jacka, det skulle jag verkligen behöva för min vinterjacka börjar pajja plus att den är inte såå jätte varm.. Ne nu ska jag fundera klart på om jag ska laga mat eller ej, uppdaterar väl senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0