Bullar, mmmmmmums



Har vart inne och köpt bullar då jag fick ett sånt enormt sug! Mums vad gott det kan vara med bullar och mjölk.
Men usch så kallt det är ute, och det snöregnar ute, tråkigt.. Jag vill att det ska snöa en massa och lägga sig, ehmm sa jag verkligen det där? Jag hatar snö och kyla igentligen, men nu ser jag faktiskt fram emot det för det är rätt mysigt. Och riktigt mysigt att ta en promenad när det är snö ute som lyser upp, åhh. Höhö..

Och jag är fortfarande glad som bara den. Kan inte försöka att inte vara glad, jag är alltid sån här.. Jag blir glad och hoppas innan jag vet nåt säkert sen om det inte blir av så blir jag så jäkla besviken, men kan inte hjälpa att jag inte kan hålla emot.. Jag hoppas helgen går snabbt så det blir ny vecka (om det blir klart tills nästa vecka, men det tror jag) så jag får svar på om det blir av :) Vill skriva vad det är också men känns dumt som sagt när jag inte vet, för då blir jag ennu mera spännd osv.. Aja den som väntar (kanske) på något gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0