Tisdag


Godmorgon Tisdag! Idag är det riktigt ruggit väder, kallt också.. Burr burr... Ska ta mig en dusch snart så jag piggnar till, ska bara dricka upp mitt goda te.
Senare idag har jag inga planer alls, så vettifan vad man ska hitta på idag. Jag vill göra nåt kul, men finns ju inte så mkt att göra här, vad jag vet iallafall..
Sen får jag nog inte reda på om det blir att jag ska köpa den grejen denna veckan heller, så får nog reda på det nästa vecka, åhh jag vill ju veta nuuuu.. Så dagarna går riktigt sakta bara för att man längtar till något.. Men så är det ju alltid..
Nej nu får jag ta och skynda mig lite, är rätt stressigt. Hörs nog senare..


Kommentarer
Postat av: Christina

Vackra bilder :)

2008-11-04 @ 17:48:11
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0