Lördag

Sitter med hårfärg i håret, så nu ska jag bli brunhårig igen! Mitt hår har blivit allt för slitet av det blonda så det funkar inte mer, vill inte tappa mitt hår. Jag trivs nog bäst i brunt även om blont är snyggt, men det sliter ju inte ens hälften så mkt.
Sen behöver man inte slänga ut så mkt pengar för utväxt heller, för det syns knappt.. Aja på tal om annat. Denna kvällen har också vart lugn och skön, men dagarna går grymt sakta när man längtar till något, jag hoppas jag inte längtar förgäves höhö..

Sen blir det nog en massa tv tittande för helt plötsligt så har vi en jäkla massa kanaler som kanal +, tv3, och en massa som vi inte ska ha igentligen, kanske är så för att det är halloween? Jag vet inte men hoppas det funkar i några dagar, har saknat kanal 3 jäkligt mkt så hoppas det går nåt bra nu när man har det..

Nej nu ska jag skölja ut hårfärgen och ta ett bad, later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0