Jag kan inte hålla mig längre.


Jag är kär i min mysiga halsduk haha :)

Nu har vi sett klart filmen, och den var både bra och rolig. Eva Longoria är för härlig...
Håller även på att ladda ner weeds hela säsong 1, det finns 4 va? Aja, men har inte sett nåt av den och massa säger att den är kul så jag ska ge den en chans...

Jag kan inte hålla mig mer, jag ska berätta vad det är jag väntar på.. Det är en....... en..... systemkamera! :D
En Nikon D60. Det är 99% säkert på att den blir min. Men det kan gå fel också, men nu ska jag inte tänka så, höhö. Jag är iallafall jätte glad, och kan äntligen börja fota fina bilder.. Har ju fotat en del med min digitalkamera men den ger ju inte så fina bilder som en systemkamera gör (okej sen är det ju inte bara kameran som gör jobbet ;)).. Såå jag bara längtar tills jag vet helt säkert, då ska det fotas som bara den.. Ska som sagt skaffa en ny blogg isåfall också, en mer fotoblogg och inte så mkt snack.. Men ska ha kvar denna också ifall jag vill skriva av mig om mer djupa saker osv, haha :P
Jaja nu ska jag lägga mig i sängen och läsa sen ska jag sova, gäsp.. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0