Godmoorning

Då vart det Söndag, den tråkigaste/segaste dagen på hela veckan.. Usch vad trött jag är. Men ställde klockan på 9 och var tvungen att gå upp så jag lägger mig i tid ikväll och kommer upp imorrn!

Men när jag såg att det var sol ute så blev jag glad och gick upp :) Gick ut på balkongen och tog en cigg, kallt som bara den i morgonrock ;P
Tog lite kort också, det är frost ute så det glittrar så fint när solen lyser då, dock syns det väl knappt på korten men endå..









Nu ska jag gå och blanda oboy sen lägga mig i soffan och glo på tv.. Lite senare blir det storstädning! Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Karin

Precis som jag skrev kan man antingen skicka bilderna via mail, helst, så jag har dem på ett ställe.. eller skicka länken i inlägget:)

2008-11-02 @ 10:19:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Vad ska du hitta på idag då?

2008-11-02 @ 11:33:47
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0