Dagens


Dagens vill ha:
En massa nya kläder.
Dagens klädsel: Vita jeans från H&M, tröja från TH, skor från ellos, jacka från TH, och halsduk från H&M.
Dagens smink: Solpuder, mascara, ögonskugga, och eyeliner.
Dagens frisyr: Se bild ovan..
Dagens händelse: Har inte hänt så mkt mer en att jag fixat iordning mig och ätit frukost.
Dagens låt: Takida - Alive ♥
Dagens planer: Jobb i 2 timmar (Sköööönt) sen in till stan och kika lite, ta tag i städningen vilket som inte blev av igår.
Dagens saknad: Alla mina nära och kära, och Kitt som alltid :( 
Dagens dummaste: Jag brände mig på ciggen, ajj!.
Dagens sjuka: Ingen sjuka här inte, frisk som en lärka!
Dagens drog: Julmust, namnam
Dagens roligaste: Det har inte hänt nåt roligt idag...en.. 
Dagens favorit: Min julmust, ha ha.
Dagens köp: Inget en, men blir nåt senare.
Dagens godis: Kinapuffar..
Dagens humör: Det är helt okej, pigg är jag iallafall :)
Dagens ord: Inget, eftersom jag inte sagt nåt ennu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0