Varmt och skönt!

Hello bloggen!

Nyss hemkommen från stan.. Älsklingen har köpt ett par skor, och jag kunde inte låta bli så jag ville också köpa nåt :P Det blev en tunnika.. Dem har haft marknad här i stan så dem sålde kläder ute idag också.. Massa snyggt, men det är väl inte så jätte bra kvalite har jag för mig.. Men vad gör det, det är ju sjukt billigt vissa plagg. Hittade en massa snyggt jag ville ha, men vågade inte köpa mer för man vet ju inte om det passar eller ser snygg ut på sen..

Så det fick bli den här bara :)

image376
Nice nice =)

Så nu är jag helt slut efter att ha trippat på stan i några timmar.. Så jag ska sätta mig på ballkongen och njuta av denna goda macka som jag köpte på ica innan =)

image377

Kommentarer
Postat av: SABINA

Hoppas att du får en fin dag =)

2008-05-28 @ 19:00:18
URL: http://www.sabbonina.blogg.se
Postat av: pam

fin tunika, och mackan ser go ut! vilket jag tror att den var ;)

2008-06-06 @ 22:44:45
Postat av: Anonym

åh vad hungirig jag blev nu!

2008-06-06 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0