Storlekar..

Föresten, måste skriva av mig lite.. Jo en del klagar så jäkla mycket på hur jobbigt det är att vara mullig/tjock, och hur svårt det är att hitta passande kläder osv.. Sen kanske nån kläcker ur sig. Åhh du är så smal och du har sån tur som hittar så snygga kläder som passar osv..

Men nej det är helt fel.. Jag är smal (naturligt smal) Jag tycker själv att jag nästan är lite för smal.. Och ibland är det verkligen omöjligt att hitta snygga kläder som passar.. Så det är inte alltid lätt att vara smal.. Dessutom är jag lång också, så byxor tex är oftast fööör korta.. Så smala människor kan ha det precis lika svårt som mulliga människor att hitta kläder..

Så säg inte att smala har det bättre.. Det är så mycket lättare att klanka ner på smala personer tydligen.. För det verkar som att det är okej att vara mullig, men inte för smal! Och tänk på att alla som är smala kanske inte vill vara det, men har väldigt svårt att gå upp i vikt, som i mitt fall.. Suck..

Jaja film var det...

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0