Partey

Goookväll!

Vilken trevlig kväll det har vart. Kort men väldigt trevlig!
Jag, Tommy, Sandra och älskling har suttit nere hos Sabine och grillat. Det blev kött och sådant.. Sen har vi suttit och tjötat om allt möjligt, lyssnat på musik och druckit lite.. Perfekt stämmning.. Men nu började bli lite kallt och vi var trötta och även dem också, så vi gick hem.. Men var endå trevligt. Trodde att det skulle bli en lugn kväll idag och jag som var så rastlös, så det var bra att något hände :)

Nu snart ska jag tvätta av mig sminket och sånt där, sen sätta på någon film och gå lägga mig.. Är rätt trött..

Hoppas det blir gött väder imorrn också så man kan sola lite mer.. Ska även ta och storstäda här hemma.. Ligger grejer överallt :P

Lite bilder från ikväll, blev inte många för det var så mörkt och bilderna blir rätt dåliga då.. Iallafall på långt avstånd..

image239

Aja man ser inte så mycket.. Och jag kände inte för att vara med på bild, för jag ser ut som en tomat i fejjan :P

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0