Nätter är mysiga

Åh jag kan inte sova.. Eller har inte riktigt försökt men jag är inte det minsta trött! Kan inte förstå varför.. Har inte druckit nån energi dryck idag, och inte cola heller för den delen, så hmm?

Jaja får väl se om man kan sommna ikväll...

Men jag njuter av att vara uppe på nätterna, det är så lugnt och skönt. Sen att det är mörkt.. Sommar nätter är dem bästa, för det blir ljust tidigt och det är trevligt :)

Det enda tråkiga med att vara uppe på nätterna är att man sover bort halva dagen, och det är ju tråkigt om det är fint väder.. Läste också att sommaren är påväg, att det skulle bli fint väder i hela landet. JIPPI! :D Man kanske skulle ta sig årets första dopp då? :P

När vi var yngre så badade vi 1 april varje år.. Det var kaaaallt kan jag säga. :P

Ne nu ska jag göra mig lite nudlar, sen glo på tv en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0