Minnen

Läste Kenzas blogg innan, och såg att hon hade laddat upp en massa gamla foton på sig som liten.. Och då blev jag sugen själv på att kolla på gamla foton och minnen och sånt där.. Så jag letade efter min låda som jag har sparat foton och minnen i.. Och självklart hittade jag den :D Så nu kommer en del gamla foton :P


Tåg biljetter som jag har sparat.. Dem är från när jag och en kompis var med i programmet "Hannah" som gick på tvn för länge sen.. Ni vet - " puss och kram, vi ses på stan" haha.. Mer säger jag inte om det! ;)
image323

Sån här fick vi alla som var med i en dans på skolan :P
image324


Gaaaamla cdskivor som vi lyssnade väldigt mycket på i 13-15 års åldern  :) Bra att spara på. Så kan man lyssna igenom nångång och drömma sig tillbaka
image325


Bettys skvallerbok! Där alla skrev en massa pinsamheter, snacka om att det är kul att läsa i den efter så många år.. Haha vad omogen man var!
image326

Jag och mitt första husdjur.. Min kanin Malin :D
image327

Min bror softar :P
image328

Mamma och jag.. mamma du är så vacker.. Åhh ! (L)
image329


Jag, farmor och brorsan. Saknar min farmor!
image330


Jag och min gamla bästis angelicka.. Bus ungar ;)
image331


Pappa och jag, pluggar :P
image332


Thea och jag som 14 åringar (?) Nåt sånt var det iallafall... Blonda haha :P
image334



Jag blir fotad.. Trollhår! :P
image335

Ja det var en del iallafall :P Detta inlägget blir långt, men jaja... Var riktigt kul att kika i den där lådan det var allt för längesen jag gjorde det nu.. Jag vill vara "ung" igen :P *sakna*

Kommentarer
Postat av: pam

haha vad kul med sånt här.. och vad söt du var som liten. men hade du lockigt hår då? eller ja det ser jag ju att du hade.. men så du plattar håret alltså? det trodde jag inte :P

pam

2008-05-20 @ 09:25:33
Postat av: Camilla

Ja sådant är alltid lika kuul :D

2008-05-20 @ 20:27:51
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0